office@adwordsadvertising.ro +40744457741

Cuvintele cheie

Ce inseamna cuvinte cheie pe platforma Google?

Cate cuvinte cheie trebuie sa fie intr-un grup cuvinte?

Una dintre cela mai eficiente metode de structurare a ad group-urilor este acea a unui singur cuvant in fiecare adgrup. Recomandarea Google este ca un adgrup sa contina intre 5 si 25 de cuvinte.

Ce a omis Google sa precizeze? A omis faptul ca din cauza numarului mare de cuvinte, sincronizarea dintre cuvantul cautat si continutul anuntului sa fie mai greu de realizat. De ce este importanta aceasta sincronizare?

Primul motiv: Cand cuvantul cheie cautat se gaseste in continutul anuntului, Google face anuntul mai proeminent, pentru al scoate in evidenta.

Al doilea motiv: Cresterea relevantei si a scorului calitativ al anuntului.

Concluzie: In cazul in care folositi 10-20 de cuvinte cheie intr-un adgrup, puteti fi sigur ca sincronizarea dintre cuvantul cautat si continutul anuntului nu va fi cea mai fericita in multe dintre cazuri. Ca exemplu sa zicem ca aveti un grup de cuvinte dupa cum urmeaza:

  • Pantofi sport
  • Pantofi de lux
  • Pantofi de gala
  • Pantofi de iarna
  • Pantofi de vara
  • Pantofi ieftini
  • Pantofi pentru toate buzunarele
  • Pantofi de lac
  • Pantofi de piele…

Anuntul dumneavoastra poate arata in felul urmator:

Pantofi Pentru Toate Buzunarele/ Reduceri LA a 2 a Pereche Cumparata

www.pantofishic.ro/oferte/

Viziteaza magazinul nostru online pentru a sta la curent cu noile oferte de sezon. Reduceri la cantitati!

Se poate observa de la distanta ca nu toate cuvintele cheie din acest grup de cuvinte sunt sincronizate cu anuntul afisat. Cea mai buna practica dovedita este ca in cazul in care cuvantul cheie este pantofi de piele, textul anuntului sa contina si cuvantul cheie: “Cauti Pantofi de Piele?”. Aceasta sincronizare dintre cuvantul cheie cautat si continutul anuntului este un factor important in stabilirea rank-ului anuntului. Din aceasta cauza se recomanda folosirea grupurilor de anunturi cu un singur cuvant. Intr-un grup unde avem doar un cuvant, sincronizarea o sa fie 100%, iar anuntul super specific pentru cuvantul respectiv.

Exemplu de anunt cu sincronizare perfecta:

CUVINTE CHEIE (KEYWORDS)

Relevanta crescuta  ==>  CTR crescut   ==>  Scorul calitativ crescut   ==>   cost per click mai scazut   ==> Conversii mai ieftine.

Se recomanda ca pentru fiecare grup sa aveti 2 anunturi diferite, dar care sa respecte formatul de mai jos:

Prima linie a anuntului (headline): trebuie sa contina cuvantul cheie

A doua linie a anuntului:  beneficii si caranteristicile )

Descrierea: Beneficii si Call to action

URL: Website-ul-tau.ro/cuvantul cheie.

Daca respectati aceste indicatii, in scurt timp rezultatele vor incepe sa apara. Acestea se vor reflecta intr-un CTR in continua crestere.

Articolul urmator: Cuvinte negative