office@adwordsadvertising.ro +40744457741

Cuvinte Negative

Cuvinte cheie negative

Ce sunt cuvintele cheie negative?

Cuvintele cheie sunt acel tip de cuvinte sau fraze, care adaugate in sectiunea pentru cuvinte negative (la nevel de adgrup sau campanie), va impiedica aparatia anuntului tau in rezultatele cautarilor Google. Chiar daca fraza cautata de utilizator are in componenta sa un cuvant cheie, in cazul in care pe langa acesta se gaseste si un cuvant negativ, aparitia anuntului tau in rezultatele cautarilor Google va fi impiedicata.

Exemplu:

Ai un adgroup cu cuvantul “pantofi sport”. Observi in datele adunate in cont ca acest cuvant primeste click-uri de la cuvintele “reparatii pantofi sport” si “pantofi sport second hand”. Aceste cuvinte sunt nerelevante pentru tine ca magazin de pantofi. Solutia este adaugarea cuvantului “reparatii” si  a cuvantului “second hand” in sectiunea de cuvinte negative a adgrup-ului.

Dupa cu am stabilit in articolul anterior, cele mai performante adgrup-uri sunt cele cu un singur cuvant cheie. Luand in considerare acest fapt, este indicata folosirea cuvintelor negative la nivel de adgrup. Acest lucru este necesar pentru a nu lasa grupurile de cuvintele cheie generice sa fure impresiile cuvintelor cheie mai lung (long tail keywords).

Exemplu:

Avem 2 grupuri de cuvinte: primul grup contine cuvantul “Pantofi sport” iar al doilea “pantofi sport dama”. Pentru ca primul grup sa nu fure din impresiile celui de-al doilea, trebuie sa adaugam cuvantul “dama” la cuvinte negative in primul adgrup.

Verificati periodic cuvintele cautate care ti-au activat afisarea anunturilor. Dupe nevoie, folositi cuvintele negative pentru a filtra si optimiza focusul adgrup-ului. In consecinta, relevanta anunturilor tale va creste constant, acest lucru vazandu-se intr-un CTR, scor calitativ si pozitie medie crescute.